Alla inlägg under november 2012

Av corina zetterström - 30 november 2012 10:24

Idag kommer moster.marcus.morfar.thindra.tuva För dom ska sova här hella helgen yess har saknat dom jätte mycket
Men idag stannade jag hemma från skolan för jag har ont i halsen och har snuva och hostar och kan inte knappast amdas.
Men ska ta det lungt idag men när dom kommer då kommer jag ta hand om våran kusin som jag gjorde föra gången
Men jag kommer få pressentkort idag utav moster men då kommer inte jag sitta vid surfplattan eller datan för jag kommer vara med
Tuva.thindra hella tiden då
Nu ska jag sitta lite vid fb sen blir det tv och kolla på nån film eller nåt

Av corina zetterström - 26 november 2012 21:08

idag har jag varit i skolan det var kul sen åkte jag hem till älskade mamma <3
Men nu kollar jag på film och sitter vid surfplattan sen ska jag ta disken och göra mamma glad senare ska jag lägga mig
Ska upp tidigt i morgon till skolan efter det ska jag träffa jessika för vi ska vara hemme os henne och kolla på wallander då då ska jag kolla lite på vad jag vill ha för klädder efter det ska jag ta bussen hem. Länktar till på fredg när moster hennes kille.morfar.tuva.thindra saknar dom men jag kommer vara men våran kusin hella tiden. Nu ska jag kolla på film

Av corina zetterström - 17 november 2012 10:44

vaknade nyss gick ner och åt frukost och kolla på. Tv liten sen vet inte jag vad jag ska göra
Men jag ska iaf gå ut lite men hoppas att vi ska åka buss in till stan sen för då är mamma i stan
Hoppas...hoppas att det går i genom men nu ska jag kolla lote på tv nu kramkram :-)

Av corina zetterström - 16 november 2012 21:41

Idag är jag sjuk för jag hade ont i halsen och feber men har varit hemma idag från skolan har varit hemma från skolan på fyra Dagar. Men nästa vecka
Ska jag gå till skolan men ikväll så ska jag kolla på film, och mysamen jag vill se på en bra film på Tv men ska spela lite nu på surfplattan senare så
Blir det lägga sig och sova. Film...film....film....film nu vill jag men ska vänta lite endos jag kolla lite på tv men sen blir det Film.....Hoppas, jag kramkram

Av corina zetterström - 11 november 2012 17:55

idag har vi spelat tv spel det gick bra sen skulle Larina och dom in till stan 

sen kollade jag.mamma på riktig bra film  men nu sitter vi vid datan   

Av corina zetterström - 10 november 2012 20:44

hej nu sitter jag i soffan ock kollan när don kör tv spel men jag sitter vid surfplattan :-) sen kommer min kompis för hon
Ska sova här :-) kramkram

Av corina zetterström - 9 november 2012 19:01

idag är det äntligen Fredag då kan man sova länge men idag har jag
Varit. I skolan det va Ok först

Av corina zetterström - 9 november 2012 19:01

idag är det äntligen Fredag då kan man sova länge men idag har jag
Varit. I skolan det va Ok först

Presentation


hej jag heter corina är 15 år och jag kommer skriva om min tid o vad jag gör och min familjen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards