Alla inlägg under december 2012

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:55

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:55

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:54

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:54

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:54

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 29 december 2012 19:54

Idag vakande jag tidigt sen gick vi ner åt frukost sen skulle mamma in till stan och hämta akvarium
Då kollade jag på fantomen på operan sen kom mamma hem då åt vi mat sen kollade vi på min film modig heter den som mamma köpte
Så vi kollade vi på den sen kollade vi på fiskarna dom är så fina :-) så nu kollar vi på film på feman bra film är det :-)
Gott Jul Och Gott Nytt År :) <3

Av corina zetterström - 26 december 2012 15:35

nu kollar jag och mamna på häxan och lejonet den är bra men 1an är bättre
Först innan häxan och lejonet kollade vi på Twilight dom filmerna är så bra
Sen blir det sitta vid datan och efter det blir det Tv
Och kanske en film och så, nu ska jag kolla lite stund på narnia
:-)

Av corina zetterström - 24 december 2012 17:33

God jul och gott nytt år     

men först  åt vi jul mat gott var det sen kolla  vi  på kalla anka på 1an 

det var riktig kul men god jul på er alla :) 

god jul och gott nytt år på er alla :) <3 

Presentation


hej jag heter corina är 15 år och jag kommer skriva om min tid o vad jag gör och min familjen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards